Beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 5 March 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Badge
mijn sim only abonnement met nummerbehoud bij KPN gaat 13 maart 2019 in.
Ik stap dan over van mijn Simyo naar KPN.
Ik heb mijn Simkaart vlot na t aanmelden bij KPN ontvangen (ergens 1e helft februari al dacht ik) , maar de kaart niet geactiveerd.
Ik dacht dat dat pas kort voor de ingang van t KPN abonnement moest.
Nu hoor ik dat ik het eigenlijk meteen had moeten doen.

Als ik het nu probeer, met het juiste SIMkaartnummer (echt wel 7 keer gecontyroleerd) geeft de site aan dat het SIMKaartnummer niet goed is. En het is wél goed!


Hoe lossen we dit op en zorgen we dat ik 13 maart via KPN kan bellen???

Admin: topics samengevoegd
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 March 2019, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge
13 maart gaat mijn KPN sim only abonnement met n ummerbehoud in.
Ik stap over van simyo.
Eerste helft februari heb ik de overstap aangevraagd. De simkaart kreeg ik vlot daarna.
Ik heb hem niet geactiveerd, omdat mijn simyo abonnement nog loopt.

Nu begrijp ik dat ik dat welk moet doen.
Maar het lukt niet.
De site herkent wel het SIM kaarnummer, maar herkent het telefoonnummer dat ik invul (en dat nu nog bij SIMYO loopt) niet.

Wat moet ik doen?

Toch pas 13 maart activeren???
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Tandenpoetsen, welkom! Ik help je er graag verder mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik hoe we dit op gaan lossen voor je.
Badge
heb gedaan wat je vroeg!
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik zie dat op 15 februari de ontvangst van de simkaart wel bevestigd is. En dat betekent dat je gewoon op 13 maart over gaat naar KPN! Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?