Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 1 June 2019
  • 5 reacties
  • 1249 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanochtend een nieuwe mobiel gekocht. In de winkel is de nieuwe simkaart erin gezet omdat mijn oude er niet in pasde. Het kon even duren voordat de simkaart zou registreren. Heb hem al meerdere mlen opnieuw opgestart maar hij doet het nogsteeds niet. Weet iemand hoelang dit registreren maximaal kan duren of wat ik er aan kan doen?

Mvg, Mike
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 June 2019, 09:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Mike0509

Had je al jouw forumprofiel ingevuld?
Dan kan een moderator jou straks beter helpen.
Heb het nu voor wat ik wist ingevuld. Voor andere gegevens stuur maar een bericht
Reputatie 7
Badge +11
Misschien handig om je simkaartnummer in je profiel te vermelden
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mike0509, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het nog niet gelukt is om je nieuwe simkaart te registreren! Dat zou inmiddels wel geregeld moeten zijn.. Ik kijk graag met je mee, maar heb wel wat meer informatie nodig. Zou je bij jouw persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel je 06-nummer en nieuwe simkaartnummer willen noteren? Stuur even een berichtje zodra dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen!
Reputatie 7
Badge +21
@Mike0509, ik heb helaas nog geen 06-nummer gezien in je profiel. Kan ik er vanuit gaan dat je het inmiddels op een andere manier hebt opgelost? Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer