Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 25 June 2019
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn telefoon in het water laten vallen. Meteen de schade gemeld en vandaag gelukkig al een nieuw toestel. Er is alleen een nieuwe SIM-kaart meegeleverd (dit heb ik niet eerder gehad naar mijn idee). Nu wil ik mijn nieuwe SIM-kaart activeren, precies volgens handleiding, alleen krijg ik de melding dat de combinatie niet bij KPN bekend is.

Als ik mijn oude SIM-kaart in het nieuwe toestel stop, zegt deze dat er geen SIM-kaart in zit.
In mijn beschadigde toestel doet ie het nog wel.

Ik heb al geprobeerd telefonisch contact te zoeken met KPN maar dit lukt niet.

HELP!
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 June 2019, 19:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Veertje71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Oh wat ontzettend vervelend dat je toestel in het water is gevallen! In een kom met rijst kon ook niet meer een wonder verrichten? Het ligt natuurlijk wel op de loer, met dit mooie weer!

Fijn dat je inmiddels al een nieuw toestel en nieuwe simkaart hebt. Het kan zijn dat je oude geblokkeerd is en de blokkade er nu afgehaald moet worden voordat je de nieuwe kan activeren. Zou je (zo snel mogelijk) je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer + nieuwe simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)?

Geef even een seintje als bovenstaande gelukt is, dan kan ik je sneller helpen!
Ik heb inmiddels contact gehad met KPN en het probleem is opgelost!
Reputatie 7
Badge +21
@Veertje71 oh dat is al helemaal fijn! Bedankt voor je terugkoppeling 😉

Reageer