Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 8 January 2020
  • 6 reacties
  • 343 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb net mijn Sim kaart ontvangen, ik heb alle stappen doorlopen maar ik kan nog steeds niet bellen of sms’en…

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2020, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

En hij wou mijn activerings code steeds niet pakken.. die heb ik toen geplakt.. maar het werkt nog steeds nier

Ik ga mijn oude Sim kaart er wel weer in doen, want dit duurt te lang. Ik moet bereikbaar zijn

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ninotschka, welkom en excuses voor de late reactie! Waarom had je een nieuwe simkaart gekregen? Ik begrijp uit jouw verhaal dat de oude het nog doet. Deze kan je blijven gebruiken als dat mogelijk is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer, simkaartnummer (onder ‘persoonlijke opmerkingen’) en evt. klantnummer(s)?

Ik ben overgestapt naar jullie van uit een andere provider. Ik kreeg een brief dat ik zo snel mogelijk mijn Sim moest activeren maar hij reageert niet op de code die ik via de mail kree

Reputatie 7
Badge +30

Normaliter is het zo dat je je simkaart inderdaad moet activeren in afwachting van het nummerbehoudproces. Je kunt daarna niet meteen al gebruik maken van je mobiele abonnement bij KPN. Heb je ook al informatie over op welke datum je over zou? Wil je je forumprofiel nog aanvullen? Dan kijk ik even met je mee. In ieder geval zou je de simkaart van je vorige provider nog moeten kunnen gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten.