Goedemiddag, ik heb net mijn Sim kaart ontvangen, ik heb alle stappen doorlopen maar ik kan nog steeds niet bellen of sms’en…
Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelGoedemiddag, ik heb net mijn Sim kaart ontvangen, ik heb alle stappen doorlopen maar ik kan nog steeds niet bellen of sms’en…
Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelEn hij wou mijn activerings code steeds niet pakken.. die heb ik toen geplakt.. maar het werkt nog steeds nier
Beste
Ik ben overgestapt naar jullie van uit een andere provider. Ik kreeg een brief dat ik zo snel mogelijk mijn Sim moest activeren maar hij reageert niet op de code die ik via de mail kree
Normaliter is het zo dat je je simkaart inderdaad moet activeren in afwachting van het nummerbehoudproces. Je kunt daarna niet meteen al gebruik maken van je mobiele abonnement bij KPN. Heb je ook al informatie over op welke datum je over zou? Wil je je forumprofiel nog aanvullen? Dan kijk ik even met je mee. In ieder geval zou je de simkaart van je vorige provider nog moeten kunnen gebruiken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.