Vraag

Simkaart activeren lukt niet.

  • 10 June 2021
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb een mobiel abb via KPN. Voor mijn nieuw aangeschafte toestel heb ik een kleinere simkaart besteld (oude was te groot voor nieuwe telefoon). Het lukt me niet de nieuwe te activeren met de code die ik erbij ontvangen heb. Gister de klantenservice gebeld en zij snapten het ook niet. Uiteindelijk bleek er een storing te zijn en moest ik het vandaag weer proberen. 

Vandaag lukt het nog steeds niet. Dezelfde foutmelding: 

De SIM-kaart kan niet geactiveerd worden op dit telefoonnummer. Kunt u niet bellen, neem dan contact op met de Klantenservice.

Meer mensen hier problemen mee?  

Groeten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Strikje, welkom op het forum! Wat gek dat het activeren niet lukt, ik kijk dan ook graag even mee. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dit gedaan hebt?

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Strikje. Wil je daar ook nog aan toevoegen het simkaartnummer van de nieuwe kaart? Die mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

Reputatie 7
Badge +17

We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag! :smile: