Beantwoord

Simkaart activeren niet mogelijk

  • 11 juli 2016
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart ontvangen van KPN maar het is (tijdelijk) niet mogelijk. Hoe los ik dit op?

Groet,

Daan
icon

Beste antwoord door Koen_1 16 juli 2016, 11:25

Hi Daan, per privébericht hadden we uitgelegd dat vanwege ineens veel verbruik in het buitenland we je aansluiting uit voorzorg geblokkeerd hadden. Hiernaast hebben we een sms gestuurd waar je op kunt reageren. Laat het weten als we op dit moment nog iets voor je kunnen doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Daan, welkom op het forum! Balen dat je de melding krijgt dat het (tijdelijk) niet mogelijk is om je simkaart te activeren.

Graag help ik je met het oplossen van dit probleem! Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hi Daan, per privébericht hadden we uitgelegd dat vanwege ineens veel verbruik in het buitenland we je aansluiting uit voorzorg geblokkeerd hadden. Hiernaast hebben we een sms gestuurd waar je op kunt reageren. Laat het weten als we op dit moment nog iets voor je kunnen doen!

Reageer