Beantwoord

Simkaart besteld, maar nog niet ontvangen. Hoelang duurt dit?

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedenavond ik heb dinsdag een extra simkaart bestelt maar heb hem nog steeds niet binnen weet iemand hoe lang dat duurd

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 April 2020, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Dave schoen, welkom bij ons op het forum. Wat voor sim-kaart heb je precies besteld? Je noemt het een 'extra’ sim-kaart, bedoel je daarmee dat het een DUO-sim is? Of is het een nieuwe kaart met een nieuw nummer? Zou je dat kunnen toelichten? Dan kan ik daarmee verder met je meekijken, als je het nog niet hebt ontvangen. Het is ook mogelijk dat je de kaart inmiddels hebt ontvangen natuurlijk. Ik hoor het graag van je.

Hallo het gaat om een nieuwe prepaid simkaart het mobiele nr waarvoor het is had ik ook doorge

Het nr eindigd op 1349

Reputatie 7

Op het laatste stukje van het nummer kan ik helaas niet zoeken, zou je het hele 06-nummer en het sim-kaartnummer wat je nu hebt op je forumprofiel kunnen toevoegen in de vakjes waar 'privé’ bij staat? Dan kan ik daar mee op zoek gaan. Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.

Reputatie 7

Hoi @Dave schoen, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je de sim-kaart inmiddels al kunnen ontvangen?