Beantwoord

Simkaart bestelling lukt niet

  • 27 December 2019
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik probeer via de site een nieuwe simkaart te bestellen, gaat niet, knop aanvragen reageert niet.

icon

Beste antwoord door Bernard48 28 December 2019, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Bernard, welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om de simkaart te bestellen? Probeer het anders nog even in een ander browser. Als dat ook niet lukt, en je hebt nog niet besteld, dan help ik je graag verder. Vul in dat geval je forumprofiel in. Wil je een vervangende simkaart voor een abonnement, een vervangende prepaid simkaart of een nieuwe prepaidsimkaart? 

Heb 't vanmorgen via Internet Explorer gepoogd en daar lukte het. Om een of andere reden gaat ‘t op Firefox niet, die ervaring had ik met andere zaken al eerder. Maar nu komt 't voor elkaar, bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, Bernard!