Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 17 December 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedenavond, mijn simkaart heb ik laten blokkeren, maar wil hem nu graag gedeblokkeerd hebben. Is het mogelijk dat jullie dat voor me doen?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 December 2019, 15:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mickvandijk. Ik begrijp dat je weer zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. Wil je het Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer (mobiel), 06-nummer en laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer ter verificatie?  Het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer kan je kwijt in het “Persoonlijk opmerkingen” veld. Geef even een seintje wanneer dit is gelukt, dan help ik je verder. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mickvandijk. Ik begrijp dat je weer zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. Wil je het Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer (mobiel), 06-nummer en laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer ter verificatie?  Het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer kan je kwijt in het “Persoonlijk opmerkingen” veld. Geef even een seintje wanneer dit is gelukt, dan help ik je verder. 

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw simkaart hebt laten deblokkeren. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer