Beantwoord

Simkaart geactiveerd maar geen netwerk

  • 6 July 2019
  • 4 reacties
  • 1885 keer bekeken

Heb vandaag mijn nieuwe sim kaart geactiveerd, mail gekregen dat de simkaart geactiveerd is, echter geeft mijn telefoon aan sim niet geregistreerd en heb geen netwerk, telefoon al meerder malen aan en uitgezet
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2019, 15:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Thomas eeren, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kan maken van je nieuwe simkaart. Als ik het goed begrijp, kan je in zijn geheel niet bellen, sms'en of internetten?

Kan je aangeven welk toestel je hebt? Het kan zijn dat je nog bepaalde dingen moet instellen. Dat kan middels onze toestelhulp onder het kopje 'Internet, handmatig instellen'.

Indien het ook bellen en sms'en is, en dus de simkaart nog niet geactiveerd lijkt, ontvang ik graag wat gegevens van je. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer + simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je op onderzoek uit!
Beste Suzan

Bellen en sms'en gaat ook netwerk
niet, ik heb de gegevens in gevuld

Gr
Thomas
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel @Thomas eeren! Helaas zie ik dat het abonnement nog niet actief is. Er zit enige vertraging in, het loopt niet helemaal soepel door. Ik zie dat je ook al een collega hebt gesproken hierover en mijn advies is helaas niet anders. Morgen even afwachten of het doorloopt, en anders opnieuw even aan de bel trekken. Dan gaan we kijken of dit zich vanzelf op gaat lossen of de afdeling die hierover gaat aangestuurd moet worden.
Reputatie 7
Badge +21
@Thomas eeren, volgens mijn informatie is het maandagochtend al opgelost. Veel plezier met je abonnement! 😉

Reageer