Beantwoord

Simkaart geblokkeerd, hoe activeer ik deze?

  • 15 February 2020
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb een andere vraag, mijn zoon is zijn mobiel verloren. simkaart geblokkeerd en nieuwe aangevraagd. Ontvangen maar we komen er niet uit. De klantenservice gebeld en perfect geholpen en heeft zijn eigen nummer weer op die simkaart gezet. Als ik naar de site gaat staat daar activeren maar niet welk nummer, Het staat op onze naam en hebben alles van jullie, ook enkele mobiele nummers (voor de kids) nou ben ik bang dat wanneer ik op activeren klik mijn eigen nummer veranderd, of kan je dat nog aanvinken na het aanklikken van activeren? Het vervelende is dat wij in Spijkenisse wonen en hij in Amersfoort en ze helpen hem daar niet. Wat moet ik nu doen om hem toch te activeren? Heb deze vraag elders ook gesteld maar voor de zekerheid ook hier. Het telefoonnummer dat geactiveerd moet worden is ***

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt. 06-nummer verwijderd en in je profiel gezet. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 February 2020, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb een andere vraag, mijn zoon is zijn mobiel verloren. simkaart geblokkeerd en nieuwe aangevraagd. Ontvangen maar we komen er niet uit. De klantenservice gebeld en perfect geholpen en heeft zijn eigen nummer weer op die simkaart gezet. Als ik naar de site gaat staat daar activeren maar niet welk nummer, Het staat op onze naam en hebben alles van jullie, ook enkele mobiele nummers (voor de kids) nou ben ik bang dat wanneer ik op activeren klik mijn eigen nummer veranderd, of kan je dat nog aanvinken na het aanklikken van activeren? Het vervelende is dat wij in Spijkenisse wonen en hij in Amersfoort en ze helpen hem daar niet. Wat moet ik nu doen om hem toch te activeren?

Reputatie 7
Badge +17

@Diny1956 Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat jullie een nieuwe simkaart hebben gekregen zodat hij snel weer verbonden is met het netwerk. Vervelend dat de simkaart nog niet geactiveerd is. Normaal gesproken activeert een nieuwe simkaart zich automatisch als je het toestel uit en aan zet. Als het goed is kan ik zijn simkaart ook activeren voor je. Zou je 06-nummer en jullie postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Je kan zijn nummer kwijt onder het kopje ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef hier maar een seintje als dit is gebeurd. Dan kijk ik met je mee. 

@Diny1956 Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat jullie een nieuwe simkaart hebben gekregen zodat hij snel weer verbonden is met het netwerk. Vervelend dat de simkaart nog niet geactiveerd is. Normaal gesproken activeert een nieuwe simkaart zich automatisch als je het toestel uit en aan zet. Als het goed is kan ik zijn simkaart ook activeren voor je. Zou je 06-nummer en jullie postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Je kan zijn nummer kwijt onder het kopje ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef hier maar een seintje als dit is gebeurd. Dan kijk ik met je mee. 

 

Goedenavond, ik hoop dat ik het goed gedaan heb en bedankt voor het welkom

 

.

Goedenavond, ik hoop dat ik het goed gedaan heb en bedankt voor het welkom

Het probleem is opgelost, door zijn broer.

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het opgelost is, Diny! Bedankt dat je dit nog even liet weten!