Beantwoord

simkaart geprovisioneerd

  • 10 May 2021
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik heb een nieuwe iPhone heb deze los gekocht, nu wilde ik de simkaart er in doen en heb ik geen netwerk, bij instellingen geeft hij aan simkaart geprovisioneerd.. 

 

wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 May 2021, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @J.visschers, welkom terug! Ik heb gelijk een aantal vragen:

  • Heb je de simkaart al wel geactiveerd?
  • Werkt het wel in een ander toestel?
  • Gaat het om een abonnement of prepaid?


Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Heb het ingevuld,

 

Ik had bij m’n vorige iphone eerst de simkaart er in en ben later over gegaan naar Esim, nu met m’n nieuwe iphone wilde ik de simkaart weer gebruiken, maar helaas doet hij het niet

Reputatie 7
Badge +20

Ah, daar zit het hem ook in. Op het moment dat je E-sim activeert vervalt je fysieke simkaart namelijk.
Om de E-sim over te zetten naar je nieuwe toestel moet je hem daar opnieuw instellen.
Meer informatie over E-sim kun je vinden in het onderstaande topic:

 

Is hij wel weer terug te activeren? Als ik niet meer van E-Sim gebruik wil maken??

Ik heb namelijk perongeluk ook e-sim verwijderd

Reputatie 7
Badge +20

Helaas is de oude simkaart niet meer te heractiveren dus zul je een nieuwe moeten krijgen.
Deze kun je via de website, telefonisch op 0800-0402, via de chat op www.kpn.com/service of in de KPN Winkel aanvragen.