Vraag

simkaart kwijt

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik ben verhuisd maar heb dit niet op tijd doorgegeven aan KPN en nu is mijn simkaart verloren en kan EN geen wijziging doorgeven want ze sturen een sms code naar je telefoonnummer EN kan geen nieuwe simkaart naar mijn oude adres laten versturen.

 

Iemand van KPN help me hiermee zo snel mogelijk.

 

Kan iemand mijn een telefoonummer of e-mail adres geven van KPN waarop ik ze kan bereiken

Admin: titel aangepast ivm vindbaarheid


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @vragennn 

KPN klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800-0402 (gratis), maar niet via e-mail.

Je kunt in een fysieke winkel (van KPN) gewoon een nieuwe simkaart krijgen. Die wordt je dan ter hand gesteld, dus niet naar een adres gestuurd.

Reputatie 5
Badge +8

​Welkom op ons Forum @vragennn. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. 

Is het nog gelukt om een nieuwe simkaart te ontvangen? Anders kun je inderdaad het beste even naar een KPN Winkel bij jou in de buurt gaan. Dan krijg je direct een nieuwe simkaart mee. 

Reageer