Beantwoord

Simkaart kwijtgeraakt

  • 19 May 2019
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo ben D. Chhatta,

Heb een abonnement bij jullie, maar op de vakantie naar Suriname ben ik mijn simkaart kwijtgeraakt.
Heb niet geregisteerd op KPN.
zit inmiddels al een week zonder simkaart. Wat moet ik nu doen?
Graag een antwoordt.
Mijn telefoonnummer is *******
Adres *********
******
mail adres *********

Groetjes
Chietra Chhatta

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 May 2019, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Beste @chietrachhatta

Om te beginnen zou ik wat voorzichtiger zijn met het strooien van privégegevens op een openbaar forum. U kunt dit tot een uur na plaatsing corrigeren of een moderator doet dat.

Ik zou alvast voor nood een losse lokale simkaart aanschaffen i.c.m. WiFi gebruik.

Een moderator zal je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @chietrachhatta. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik heb jouw privégegevens zojuist verwijderd uit het eerste bericht en verplaatst naar het KPN Forum profiel. Ik kom op het adres dat jij doorgaf geen KPN mobiel abonnement tegen. Zou je het klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel?

Je kan je SIM-kaart direct via MijnKPN blokkeren. Als je wilt kun je ook direct een nieuwe SIM-kaart bestellen via MijnKPN. Als je geen MijnKPN hebt aangemaakt kan je contact opnemen met onze klantenservice. Heb je geen MijnKPN? Vanuit het buitenland kun je ook telefonisch contact opnemen. Je betaalt dan het tarief voor bellen in het buitenland. Voor mobiele abonnementen kun je bellen naar +31 6 1200 1200.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer