Beantwoord

Simkaart niet geactiveerd

  • 30 May 2020
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo, mijn simkaart werkt niet: simkaart niet geprovisioneerd. Kunnen julie helpen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 June 2020, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Tarahumara , in MijnKPN kun je je simkaart activeren.

Succes

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Tarahumara, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het activeren van je simkaart kan op verschillende manieren. Heb je het ook al geprobeerd via onze website of dus inderdaad via MijnKPN bij een vervangende simkaart?

Mocht dat niet werken, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en het simkaartnummer? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Tarahumara ik heb geen reactie meer gehad maar zie dat jouw profiel wel ingevuld is. Het nummer dat eindigt op 425 is beëindigd sinds eind mei. Hier heb je ook verschillende berichten over ontvangen. Het nummer dat eindigt op 462 is nog gewoon actief en het nummer dat eindigt op 100 is ook al enige tijd actief bij KPN. Dus mocht het nog niet opgelost zijn, kan je dan aangeven om welk specifiek nummer + simkaartnummer het gaat? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen.

Reageer