Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd voor spraak

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 1865 keer bekeken

Beste

Ik heb net hetzelfde probleem werd deze ochtend wakker en zag een melding staan van simkaart niet geregistreerd voor spraak.
We weet hoe dit kan gebeuren en hoe ik het oplos want het is voor mij zeer vervelend dat ik niet bereikbaar ben momenteel



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 September 2019, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Robbe, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je je toestel al eens uit en aan gezet of evt. zelfs de simkaart er even opnieuw ingedaan? Mocht je het nog niet aan de praat hebben gekregen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je de boel inmiddels weer werkend? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden!