Beantwoord

simkaart niet ontvangen

  • 27 February 2019
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste,

Ik heb op 19 Maart een simkaart besteld en een bevestigings mail gekregen met bestel nummer maar helaas nog niet ontvangen?

Wanneer kan ik deze ontvangen? Ik de bestelling staat 2 werkdagen?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 February 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Niels, welkom! Ik neem voorzichtig aan dat je 19 februari bedoelt? Betrof dit inderdaad een prepaid simkaart of een abonnement? Wil je me een privébericht sturen met het betreffende ordernummer van de bestelling en jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Als het een abonnement betreft, ook graag je 06-nummer.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat het om een verlenging gaat, maar in de betreffende order zie ik geen simkaart staan. Heb je per se een nieuwe nodig? Je verlenging is al ingegaan, dus in principe kan je gewoon gebruik maken van je oude simkaart.

Als je nou wel een nieuwe wilt, kan je deze aanvragen via MijnKPN of laat het me even weten: dan stuur ik je alsnog een nieuwe.

Er zijn geen kosten voor in rekening gebracht, toch?
Goedemorgen,

Ook prima zonder simkaart hoor, als het maar werkt:) Als het gister 28-3 is ingegaan is dit wel vreemd, krijg gisteren op 28-3 een melding dat er al 50% internet tegoed weg is na 1 dag???
Reputatie 7
Badge +30
Je kreeg gisteren naar rato een bundel over die ene dag van de maand. Gisteren ben je met een nieuwe bundel begonnen! 😉 Veel plezier ervan!
Dank je!