Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Afgelopen dinsdag is de bestelde simkaart verzonden door kpn maar nogsteeds niet binnen. Wat nu?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 December 2019, 09:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Sonja2902 

 

Is de simkaart misschien gisteren nog gearriveerd? In deze tijd van het jaar duurt de postbezorging vaak wat langer vanwege de kerstkaarten en kerstpakketendrukte.

Ik kan mij voorstellen dat jou nog even geduld wordt gevraagd tot bv komende dinsdag, maar sowieso is het handig als jouw gegevens hier op het forum bekend worden voor een moderator. Wil je alvast het forumprofiel invullen?  

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Sonja2902, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het zijn drukke tijden, waardoor het soms net even wat langer kan duren dan het normaliter duurt. De grote vraag is, heb je hem inmiddels ontvangen? Want dan is het gelukkig opgelost.

Indien je hem nog niet ontvangen hebt, dan ga ik graag op onderzoek uit! Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en eventueel ordernummer? Hiermee help je me een eind op weg, om in onze systemen te gaan zoeken. Zodra je het profiel hebt ingevuld, wil je dan een berichtje achterlaten? 

Ik heb een nwe aangevraagd gisteren

Reputatie 7
Badge +21

@Sonja2902, oke dat kan ook inderdaad. Waar was de nieuwe simkaart voor? Een vervangende simkaart voor een bestaand mobiel abonnement, of een nieuw abonnement (evt. met nummerbehoud vanaf een andere provider)? Dat is nog wel belangrijk, want je wil straks niet met 2 nieuwe abonnementen zitten! Zou je jouw gegevens alsnog willen aanvullen indien het gaat om een nieuw abonnement?

Reputatie 7
Badge +21

@Sonja2902, heb je deze simkaart inmiddels wel ontvangen? :slight_smile:

Ondertussen maar naar de kpn winkel gegaan en is goed opgelost

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te horen @Sonja2902. Dan wil ik je nog fijne feestdagen wensen!

Reageer