Beantwoord

Simkaart niet ontvangen na 2 werkdagen

  • 12 May 2021
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb mijn simkaart maandag besteld en nog steeds niet ontvangen. Kan iemand kijken of hij goed aangevraagd is?

gegevens zijn op mijn profiel te zien!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 May 2021, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Mijn simkaart is nog niet binnen. Ik heb hem maandag aangevraagd en hij zou binnen 2 werkdagen moeten zijn!

wilt iemand kijken waar mijn simkaart is?

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Alireza1999. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat je op 10 mei een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Ik wil je vragen om nog een dagje te wachten op jouw simkaart. Als je het morgen nog niet in huis hebt kan je het beste langs een KPN Winkel gaan. Dan krijg je gelijk een nieuwe simkaart mee.

Morgen is een feest dag, volgens mij wordt er geen post bezorgd. Zijn er kpn winkels open morgen? (Apeldoorn)

Reputatie 7
Badge +12

Morgen is een feest dag, volgens mij wordt er geen post bezorgd. Zijn er kpn winkels open morgen? (Apeldoorn)

Post word niet geleverd op Hemelvaart. De KPN winkel is wel gewoon open zegt kpn.com/winkel

Durf dit alleen niet 100% met zekerheid te zeggen aangezien de monteurs die geen continu hebben wel vrij zijn. 

Reputatie 7
Badge +12

Navraag gedaan bij collega’s, deze zijn normaal van 0930-1800 geopend en nu 1200-1700. Ik neem aan dat dit kpn breed wordt getrokken en alle winkels morgen van twaalf tot vijf open zijn. 

Nou, ik sta nu voor de kpn winkel en hij is dicht!

Goed nagevraagd!

Zijn ze nou morgen (vrijdag)wel open?

 

Trouwens, kan ik geen simkaart bij supermarkten halen en die activeren als vervanger van mij oude simkaart?

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je voor een dichte deur stond. Heb je inmiddels al een nieuwe simkaart? Helaas is het niet mogelijk om een vervangende simkaart bij een supermarkt te halen.Â