Vraag

Simkaart nieuw abonnement werkt niet


Ik heb net een telefoon+abonnement er stond op jullie site van als je je Sim kaart in de telefoon doet dat de simkaart het automatisch doet maar bij mij niet er staat geen service hoe kan dat?

Admin: titel van je bericht aangevuld

6 reacties

Reputatie 7
** verwijderd**
Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Sennatwijnstra
Simkaart gekocht in de KPN-winkel, moeten direct werken.
Toegezonden sim-kaarten moet je eerst activeren voordat ze werken.
Sim-kaart activeren Klik deze link om de kaart te activeren.
Reputatie 7
Hoi @huistijger
Daar dacht ik in 1e instantie ook aan maar op dezelfde site had ik ook gekeken en daar staat bij nog geen klant mobiele telefoon met abbo dat de simkaart al is geactiveerd. Daarom **verwijderd**. ?
Reputatie 7
Badge +17
Het kan in elk geval geen kwaad om het alsnog even te proberen toch?
Baat het niet, het schaadt ook niet.
Reputatie 7
Badge +25
Beste @Sennatwijnstra, welkom! Heb je hem inmiddels werkend? Als ik nog iets voor je kan doen, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en mobiele nummer en wil je me in een privébericht je simkaartnummer sturen? Ik ga dan voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +25
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Werkt de simkaart inmiddels? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Reageer