Nummerbehoud is goedgekeurd door huidige provider en is ook door Kpn bevestigd, porteerdatum begin september 2019.
De simkaart van Kpn (waar uiteindelijk mijn te porteren nummer op komt te staan, werkt niet.
Volgens de bijgeleverde brief is deze simkaart al geactiveerd, simkaart maakt wel verbinding met Kpn netwerk, maar als ik met deze simkaart bel krijg ik te horen dat "de aansluiting wegens administratieve redenen is afgesloten".
Er staat ook geen (tijdelijk) nummer op deze simkaart.
Ik had al contact gehad met de Kpn chat., en volgens hun is de simkaart aactief en zou ik moeten kunnen bellen, na veel doorvragen kreeg ik wel het tijdelijk nummer van deze simkaart, en het advies om een nieuwe simkaart op te halen bij een Kpn winkel.
Een nieuwe simkaart kon met niet versturen aanghezien de order voor nummerbehoud niet afgerond is, pas na afronding (na porteerdatum) kon men een nieuwe simkaart per post opsturen.
Dat ik niet kan bellen met deze simkaart is geen probleem, aangezien ik nog mijn huidige abo heb, maar ik kan nu ook geen nummer koppelen bij Mijn Kpn om gebruik te maken van Kpn kompleet.
Het nummer is wel bekend als ik deze wil koppelen bij Mijn Kpn, maar ik kan helaas geen activate sms ontvangen op dit nummer.....
Kunnen jullie mij mischien wel helpen hiermee?
alvast bedankt.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel