Beantwoord

Simkaart nog steeds niet ontvangen.

  • 17 May 2019
  • 6 reacties
  • 371 keer bekeken

Hoi, ik heb enkele tijd geleden een nieuwe simkaart aangevraagd via de website. Maandag kreeg ik een sms dat hij de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden (dinsdag dus). Het is nu vrijdag maar ik heb nog steeds geen sim-kaart ontvangen.. Is er wellicht iets fout gegaan met de verzending? Of is de simkaart wellicht naar een verkeerd adres verstuurd? Ik hoor graag van jullie. Groet, Jelle
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 14:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @jelle_h, Goed dat je aan de bel trekt. Ik kan uitzoeken hoe het zit. Gaat het over een nieuwe simkaart i.c.m. een nieuw abonnement of gaat het over een nieuwe simkaart ter vervanging van een oude? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Bij opmerkingen kun je jouw 06 nummer toevoegen. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik je snel meer duidelijkheid geven.
Reputatie 7
Badge +19
@jelle_h, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Ook ik heb mijn simkaart niet ontvangen. Wel betaald op 5 juli, referentie BASI niet ontvangen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Ik heb ook nog steeds de 2 simkaarten niet ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @jelle_h@RemkoBez en @melktransport, Goed dat jullie het aangeven. Zouden jullie je postcode/huisnummer i.c.m. het ordernummer willen vermelden in jullie forumprofiel(Remko, jouw ordernummer heb ik al verplaatst naar het forumprofiel) Dan zet ik deze gegevens door, om er (hopelijk) voor te zorgen dat jullie bestelling z.s.m. wordt opgepakt.
Ik heb ook nog steeds de 2 simkaarten niet ontvangen
Ik heb ze gisteren middag ontvangen , even met post nl gebeld

Reageer