Beantwoord

Simkaart ontvangen activeren

  • 19 June 2019
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen met de vraag of ik de simkaart binnen 5 dagen wil activeren na ontvangst via brievenpost. Dit lukt niet. Ik heb namelijk geen activatiecode ontvangen en wanneer ik een nieuwe activatiecode wil aanvragen, geeft hij aan dat mijn simkaartnummer niet klopt. Ondertussen zijn die 5 dagen al verlopen en weet ik dus niet of mijn datum van het contract wel begint op de afgesproken datum (indien 5 dagen voorbij zijn, kan dit namelijk langer worden). Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 20 June 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Bstok, welkom! Wat onhandig, dit 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook graag onder persoonlijke opmerkingen je 06-nummer, simkaartnummer en evt. ordernummer. Laat je hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?.
Hallo @Marcia_ . Ik heb zo veel mogelijk gegevens ingevuld in mijn forum account. Mocht er nog iets missen hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Bstok, Marcia is er zaterdag weer dus vandaar dat ik reageer. 🙂 Goed dat je het meldt in ieder geval en bedankt voor het invullen. We gaan hier mee bezig en je hoort van ons zodra we meer weten. Geen zorgen, komt goed!
Reputatie 7
Badge +30
Nog wat aanvullende vragen voor je! 🙂 Klopt het dat je je abonnement hebt aangevraagd via mobiel.nl? Had je daar ook een toestel bij besteld? Of alleen een simkaart? Heb je ook een lang simkaartnummer? Zo'n 19 cijfers? Zou je die nog in je profiel onder 'persoonlijke opmerkingen' willen zetten? En als laatst even voor de zekerheid: heb je die mail van ons of van mobiel.nl gekregen?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.