Beantwoord

Simkaart vergrendeling nieuwe Nokia 7.1

  • 24 March 2019
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn nieuwe Nokia ontvangen voor mijn oude mobiele nummer, maar hij blijft vergrendeld en doet het gewoon in mijn oude mobiel.
Ik heb 3 kansen, en heb al zeker alle kansen genomen en nog steeds 3 kansen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 March 2019, 08:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Lint, welkom! Begrijp ik goed dat je simkaart wel in de oude, maar niet in de nieuwe telefoon werkt? Of heb je ook een nieuwe simkaart gekregen en werkt de oude simkaart in de oude telefoon nog? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Wil je ook je simkaartnummer invullen in de persoonlijke opmerkingen? Alle gegevens zijn alleen voor jou en ons zichtbaar, dus niet voor anderen.
Hallo Marcia
Zowel mijn oude als nieuwe simkaart geven mij oneindig veel mogenlijkheden om mijn pincode in te vullen en verder gebeurt er niets
Reputatie 7
Badge +30
Vreemd dit! Het simkaartnummer wat je in je profiel invult, komt niet voor in mijn systeem. Hoe heb je deze gekregen? Ik zie wel simkaartnummer ****6204. Zit die nog in je oude toestel? Kan je deze in je nieuwe Nokia doen? Dan kan je die gewoon gebruiken.

Ook ben ik benieuwd of hij echt om de sim pincode vraagt of wellicht om de code voor het vergrendelen van het toestel?
het zegt:Voer de pincode in voor simkaart 1, u hebt nog 3 resterende pogingen.

IK heb ongeveer een maand geleden een nieuw simkaartje aangevraagd, met op het einde ****1284, dit is een duo simkaart. Ik had een Iphone 2e hands waar ik dit kaartje in heb gedaan. Het nummer****6204 is waarschijnlijk van het kaartje daarvoor. Ik heb sindsdien met het duo kaartje gebeld.
Dat kaartje ben ik momenteel uit het oog verloren en weet niet of ik het nog heb, kan het daarom niet uitproberen
Nu had ik voor al de simkaartjes dezelfde pincode
Reputatie 7
Badge +30
Heel erg vreemd dit! Het lijkt me het beste dat je een nieuwe (duo?)simkaart aanvraagt. Dat kan je het snelste in de winkel doen. neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee. Als je hier geen gelegenheid toe hebt, kan je ook via MijnKPN een nieuwe sim aanvragen. Het lijkt er namelijk op dat de huidige simkaart niet goed gekoppeld is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?