Beantwoord

Simkaart verloren

  • 10 June 2019
  • 7 reacties
  • 302 keer bekeken

Goedendag

Op 26 mei j.l. ben ik overgestapt van T-Mobile naar een KPN abbonnement met toestel. Op de dag dat ik het toestel thuis kreeg geleverd, kreeg ik geen verbinding ,met deze sim-kaart in het toestel. Nu wou ik het op een later moment nog een keer proberen, maar nu kan ik dus mijn KPN sim kaart nergens meer vinden(!)...

Wat Moet ik nu doen? Een nieuwe sim kan ik nog niet aanvragen, want ik heb deze sim kaart blijkbaar nog niet geactiveerd ? Ik heb tevens nummerbehoud aangevraagd. en de sms met goedkeuring gehad.

Groetjes...
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 June 2019, 08:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MdH1988, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Ik kan het heel goed begrijpen hoor! Die simkaart is tegenwoordig ook zo klein, die kan je heel snel kwijtraken als je hem niet goed opbergt. Het is wel een beetje lastig om een nieuwe op te sturen, omdat deze dus nog niet geactiveerd is. Ik kan kijken wat ik voor je kan regelen, maar hiervoor heb ik wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en indien je het nog hebt opgeschreven ergens, ook het simkaartnummer. De laatste 2 kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Wil je een seintje geven wanneer je het ingevuld hebt?

Verder kan je ook altijd even langs een KPN winkel in de buurt lopen om het probleem op te lossen!
Ik heb de gegevens aangevuld. Ik heb eventueel op wel het hele si kaart nummer voor u. Dank!
Reputatie 7
Badge +21
@MdH1988, dankjewel. Ik zie dat de portering gepland staat op 26 juni. Dat betekent dat ook pas op die dag het KPN simkaartje gaat werken en verbinding krijgt. Dat is de reden dat je dit nog niet kreeg toen je hem er direct in stopte.

Echter, kan ik tot en met 26 juni nu niks doen. Het is en blijft een openstaande order. Op het moment dat op 26 juni het abonnement geactiveerd wordt, zou ik de mogelijkheid moeten hebben om een nieuwe simkaart op te sturen. Dat duurt dan 1-2 werkdagen. Eerder kan helaas niet, omdat het dus een openstaande order is. Hier kan ik niks aan toevoegen of wijzigen.

Je kan op 26 juni, wanneer je bericht hebt gehad dat je nummer wordt overgenomen, ook langs de KPN winkel gaan voor een nieuwe simkaart. Dan krijg je hem direct mee!

Wat betreft nummerbehoud, dit zal gewoon goed gaan omdat je die goedkeuring en die sms al hebt gehad. Dus even afwachten tot en met 26 juni (tot die tijd blijf je huidige provider actief).
Hoi!

Dank voor je snelle reactie! Nu weet ik in ieder geval hoe en wat.

Nu vraag ik me alleen af, kan ik eventueel ook al eerder dan de 26e een nieuwe Sim kaart ophalen in een KPN winkel misschien?

groetjes en dank, Myrthe
Reputatie 7
Badge +21
@MdH1988, geen probleem 🙂 Nee helaas kan dat niet, omdat de order dan nog steeds open staat. Dat houdt een nieuwe simkaart nu ook tegen.. Dus je moet echt even geduld hebben tot komende woensdag! Ik wil aanraden om dan aan het eind van de dag langs te gaan, omdat het kan zijn dat in de ochtend de order nog steeds open staat.

Laat je weten of het woensdag gelukt is?
Hay!

aangezien ik deze week ivm werk niet ‘s middags kon komen ivm werk, vanmorgen even een bezoekje gebracht aan de KPN winkel in Zwolle.

Heb het 1 dag met de WiFi moeten doen maar dat was geen probleem 🙂

Uitstekend geholpen mbt de nieuwe Sim (het was zo klaar!) en er is ook meteen even een nieuw glasplaatje op mijn tel gemaakt.

Hele nette service! Zeer tevreden.

Dank!
Reputatie 7
Badge +21
@MdH1988, fijn om te lezen dat je bij de KPN winkel bent geweest en het opgelost is 😉 Veel plezier met je abonnement!

Reageer