Beantwoord

Simkaart verloren in buitenland

  • 16 July 2019
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Hallo!

ik ben mijn simkaart verloren in het buitenland. Ik wil graag een nieuwe aanvragen, maar deze laten bezorgen op een ander adres dan waar mijn abonnement geregistreerd staat. Kan dat?

groetjes Pauline
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 July 2019, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Paulinevdooren, welkom! Heel vervelend dit! Heb je de simkaart nu wel al geblokkeerd? Een nieuwe simkaart kan alleen verstuurd worden naar het adres waar jouw contract op staat. Je kunt het adres aan laten passen, maar daar hebben we een sms verificatie voor nodig, wat je nu niet kunt doen zonder simkaart. Dat gaat dus niet lukken op dit moment. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?