Beantwoord

Simkaart voor nieuwe telefoon werkt niet

  • 4 September 2019
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Vandaag is mijn oude mobiele abo over gezet naar KPN. Nu zou ik de nieuwe simkaart moeten plaatsen alleen heb ik deze niet ontvangen, alleen mijn nieuwe telefoon. En nu? Ik probeer contact te krijgen met KPN maar de telefoon doen het niet. Heb nu al spijt van de overstap.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 September 2019, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Johanna fan Wolter, welkom! Dat is flink balen, zeg! Dan ben je op dit moment niet bereikbaar. Je hebt echt een simkaart van KPN nodig. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog vragen hebt, laat je het me dan weten?