Beantwoord

Simkaart voor smartwatch

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 1434 keer bekeken

Ik wil graag een simkaart voor mijn smart watch x6
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 July 2019, 16:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Paul toebes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is uiteraard mogelijk om een simkaart te bestellen voor je smart watch. Echter is het belangrijk om te weten wat je hiermee wil gaan doen. Je kan namelijk een prepaid simkaart aanschaffen met een bundel, of kiezen voor een sim only abonnement (met alleen data of ook met minuten/sms'jes). Beide kan je online bestellen, en worden dan thuis afgeleverd!

Je kan ook een duo-simkaart voor je huidige abonnement aanvragen. Je hebt dan 2 simkaarten, met beide hetzelfde nummer. Echter het probleem hiermee is dat je ze niet beide tegelijkertijd kan gebruiken. Dus ik denk dat dat niet echt wenselijk is..
Het is hoe dan ook een maandelijks bijdrage wat je ook kiest dus het is niet dat een simkaartje besteld dat je alleen de kosten van je telofoon hebt maar ook dus van je horloge
Reputatie 7
Badge +21
Bij een duo-simkaart betaal je niet extra, maar die kan je dus niet tegelijkertijd gebruiken.. En bij een prepaid simkaart of data only abonnement heb je inderdaad extra kosten.. Bij prepaid kan je zelf kiezen of je een bundel wil die maand (of week) of niet. Afhankelijk van hoeveel je jouw horloge gebruikt.
Reputatie 7
Badge +21
@Paul toebes, heb je hier nog meer vragen over of heb je jouw antwoord gevonden?

Reageer