Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 4 October 2019
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Geachte kpn medewerker,

ik heb vandaag van jullie mijn nieuwe iPhone 11 pro en een kpn simcard ontvangen. Alleen werkt de sim kaart niet. Als ik probeer te bellen krijg ik een melding dat het door administratieve redenen niet bruikbaar is.

het gaat om een nieuwe kpn abonnement. Ik heb gevraagd om mijn 06 nummer te behouden. Had vroeger tele 2 als provider.

wat moet ik doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 October 2019, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Angelo97. Wat vervelend dat je niet gelijk gebruik kan maken van jouw simkaart. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als je nog steeds geen gebruik kan maken van jouw simkaart, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Angelo97. Wat vervelend dat je niet gelijk gebruik kan maken van jouw simkaart. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als je nog steeds geen gebruik kan maken van jouw simkaart, dan hoor ik dat graag van je!
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer