Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 25 October 2019
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Vandaag de Samsung S10 opgehaald in de KPN winkel. In de winkel is mijn simcard van de oude in  de nieuwe telefoon gezet.

Bij thuiskomst alles overgezet naar mijn nieuwe telefoon maar kan niet bellen of gebeld worden. Ik krijg de melding sim 1 niet geregistreerd. Als ik op de KPN site mijn simcard intoets dan krijg ik de melding dat dit geen KPN simcard is. Bij de simcard ontgrendelen krijg ik eerst wel KPN te zien en dan na een minuut springt hij op alleen noodoproepen.

 

Wie kan mij helpen aangezien ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk, ben ik ten einde raad

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 October 2019, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ingridwie, welkom! Wat lastig dit zeg! Top dat je je gegevens aangevuld hebt, dat geeft me meteen gelegenheid om mee te kijken. Klopt het dat je een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt? Die komt dan waarschijnlijk pas dinsdag. Misschien kan je beter vandaag even terug gaan naar de winkel. Het is mogelijk dat de sim defect is geraakt bij het omzetten in een ander toestel. Mijn collega's in de winkel kunnen in ieder geval meteen een nieuwe kaart activeren. Hopelijk ben je dan snel weer in de lucht. Succes!