Beantwoord

simkaart werkt niet door administratieve reden

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik krijg te horen: door administratieve reden is mijn nummer niet in gebruik kreeg een sms dat mijn simkaart vandaag ingaat maar kan niet bellen

icon

Beste antwoord door huistijger 25 November 2019, 07:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik krijg te horen: door administratieve reden is mijn nummer niet in gebruik kreeg een sms dat mijn simkaart vandaag ingaat maar kan niet bellen

De dag is nog lang @Aaaauk 

Zal straks wel werken

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Aaaauk. Ik denk dat Huistijger het bij het juiste eind heeft. Als je per vandaag overstapt naar KPN dan zal de simkaart in de loop van de dag actief worden. Tot die tijd kan je de oude nog gebruiken als het goed is. Laat je weten of dat het geval is?

Reputatie 7
Badge +30

Ben je inmiddels verbonden met het KPN netwerk, @Aaaauk? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â