Beantwoord

Simkaart werkt niet in nieuw toestel

  • 11 June 2019
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

ik heb mijn bestaande simkaart in mijn nieuwe toestel geplaatst maar krijg geen netwerk verbinding.
de telefoon herkent wel de simkaart.
mijn toestel is de Samsung A40.
moet ik iets aan de instellingen aanpassen?
Mijn oude toestel is defect, daar functioneerde het prima.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 June 2019, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Edwin Valthe, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je de boel inmiddels aan de praat? Mocht dat niet het geval zijn, kan je sowieso het beste even langs de winkel. Mocht de simkaart het in een ander toestel ook niet doen, dan krijg je direct kosteloos een nieuwe. Als dat niet lukt of als je dat niet wilt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en 06-nummer. Als je onder 'persoonlijke opmerkingen' je simkaartnummer vermeld en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, help ik je er verder mee.
hi Marcia
ik ben inmiddels naar de winkel geweest en ze hebben het opgelost.
bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Jij bedankt dat je het nog even liet weten!