Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend

  • 7 January 2020
  • 6 reacties
  • 580 keer bekeken

Badge

hallo,

ik heb laatst een abonnement+ telefoon bij jullie afgesloten, ik heb een probleem met de simkaart of telefoon. Want als ik de simkaart in mijn telefoon doe geeft hij niet aan dat er een simkaart in zit(heb al 2x een nieuwe aangevraagd maar die deden t ook niet) nou is t rare dat als ik mijn nieuwe simkaart in een andere telefoon doe, dan doet ie t wel. En ook als ik een andere simkaart in mijn nieuwe telefoon doe. Dus ik weet niet zo goed wat nu.????

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2020, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Mick99, welkom! Ik begrijp goed dat als jij de simkaart van iemand anders in jouw telefoon doet, dat je hem dan gewoon kunt gebruiken? Dat is vreemd! Ik wil graag weten welke telefoon jij gebruikt, welke provider degene wiens simkaart jij probeert heeft en hoeveel andere simkaarten van andere mensen je al geprobeerd hebt. Zat daar ook een KPN simkaart tussen?

Badge

iPhone XR gebruik ik en de simkaart van van hollandsenieuwe. Ik had voor derest nog niks anders geprobeerd

Reputatie 7
Badge +30

Het lijkt er wel op alsof de iPhone geen KPN simkaart wil accepteren, maar dat kan ik me aan de andere kant niet voorstellen, omdat telefoons al heel lang geen simlock meer hebben. Heb jij de mogelijkheid om nog van een andere provider een simkaart in je toestel te proberen? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook het simkaartnummer van de KPN simkaart vermelden?

Badge

Heb alles ingevuld hoor

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank! Dat verklaart in ieder geval wel waarom jij het niet aan de praat krijgt: deze simkaart is niet actief. Heb je de oude simkaart nog? Dan kan je die gewoon gebruiken. Anders kan je in MijnKPN of via de winkel gratis een nieuwe simkaart bestellen. Wil je even weten of het daarmee gaat lukken?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles nu in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â