Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend in gps smartwatch kind

  • 14 October 2019
  • 6 reacties
  • 5430 keer bekeken

Sim kaart (kind abonnement kpn) wordt niet herkend in gps watch kind.

Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 16 October 2019, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Geen idee.

Krijg je geen netwerk?

Heb je wel de pincodebeveiliging van die simkaart uitgezet? Dat kan je alleen doen als de sim even in een telefoon zit.

Ja de pin heb ik al uitgezet.  Zodra ik de sim in het horloge doe, dan geeft hij aan please insert valid sim card. 

Hmm, dan ben ik eventjes door mijn opties heen.

Hopelijk is er nog een ander forumlid die wat bij kan dragen…

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kim86, welkom hier. 

Ik lees dat de simkaart niet door de kids watch herkend wordt. Deze simkaart wel in je telefoon toch? En heb je ook een andere simkaart in de smartwatch getest? Doet die het wel? En heb je de smartwatch ook uit en weer aangezet met de simkaart er in? 

doet ie het inmiddels bij jou nu wel?

 

Goed tip van PeterG om de Simkaart eerst te testen door in een mobiel om te kijken of je kan bellen en een bericht kan versturen. Simcode verwijderen is belangrijk.

Onze gps kids Horolge gaf ook een melding insert valid sim card. Ik kwam er achter dat je de simkaart dieper in het horloge moet drukken. Dan klikt hij vast. 

 

Hopelijk heb je hier iets aan.Â