Ook ik heb een nieuw toestel EN nieuwe sim kaart gekregen na wijziginging van abo. Maar het lukt me niet deze laatste te activeren omdat op het kaartje waar de sim inzat GEEN telefoonnummer staat
Goedenavond @Gerrie47, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Als ik het goed begrijp heb je een wijziging van je mobiele abonnement aangevraagd en laten doorvoeren. Echter, als je niet een ander mobiel nummer hebt aangevraagd zou het gewoon hetzelfde mobiele nummer moeten blijven.
Kan je in jouw Forum profiel in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer + nieuwe simkaartnummer iwllen noteren? Het 06-nummer en nieuwe simkaartnummer kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren, alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Geef je even een seintje wanneer je jouw profiel hebt aangevuld? Dan kan ik je sneller helpen!
@Gerrie47, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? Zo ja, dan ontvang ik graag alsnog de gegevens 😉
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.