Beantwoord

SimOnly verlengen en de medewerker van KPN weet niet wat ze verkoopt

• 27 februari 2018
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Gisteravond een uur met Kpn aan de telefoon gehangen om 3 simonly abonnementen te verlengen.
Alle 3 hadden al 1g 100Min voor 17.50 maar in KPN Compleet wordt dat 2gig 200Min voor 12,50.
Tot op heden de abonnementen niet verlengd omdat er geen betere aanbieding is.

Gister nam ik een kijkje op de SimOnly pagina van KPN en zie dat er een 2Gig met 400Min voor 15 euro instaat. Dus ik gebeld met KPN en gevraagd of daar de korting van 5 euro nog afging en de data en min verdubbeld worden. De dame heeft me tot 3 keer toe bevestigt dat dit inderdaad 8Gig 800Min voor 10 euro per maand wordt.
Ik belde om er zeker van te zijn dat ik iets bestelde wat ik wilde hebben.

Boven de lijst wordt ook nog eens uitgelegd wat KPN compleet inhoud maar NERGENS staat dat in de getoonde prijzen de korting van KPN compleet verwerkt zijn!
De dame van KPN wist al helemaal niet hoe het zat. Ik heb haar gevraagd dat ik dus 10 euro per maand berekend krijg voor 8gig 800min en ze antwoordde ja dat wordt het maandbedrag.
Nu is dit nog niet een wereld aanbieding maar is in elk geval goedkoper dan het vorige abonnement.
Dus 3 abonnementen worden omgezet door haar. Maar ik had het gevoel dat er iets niet klopte en heb vanmorgen gebeld om te checken of het inderdaad 10 euro per maand was voor 8gig 800min, en nee hoor het is 15 euro per maand voor 2gig 200min.!
Als je dan de klantenservice van KPN belt wordt je 4 keer doorverbonden (naar de juiste persoon zeggen ze) en je kunt dan 4 keer je verhaal doen. Geen service voor klanten.
Ik heb gevraagd om een klacht aan te maken en het gesprek met de desbetreffende dame na te luisteren. Zij geeft verkeerde info en weet niet waarover ze praat.
Daarnaast moet KPN vermelden dat de prijs die je ziet INCLUSIEF de Kpn Compleet korting is. En beter zet standaard het KPN Compleet uit want dan zie je als je het aanvinkt wat de verandering is.
Al met al ben ik dus zeer ontevreden over KPN en haar klantenservice.

Als Kpn zo met haar 'trouwe' klanten denkt om te gaan dan moeten we maar eens naar Tele2 daar heb je een SimOnly abonnement voor 25 euro 'unlimited' data en 'unlimited' bellen. Daarvoor krijg je in het buitenland standaard 8Gig per maand.
Daar kan Kpn een puntje aanzuigen.
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 maart 2018, 11:06

Hallo Jflietstra en welkom hier op het Forum. Wat enorm naar om te horen dat het gesprek met mijn collega aan de telefoon zo moeizaam is verlopen. Natuurlijk mag je een goede uitleg verwachten als je je oriënteert op het verlengen van je abonnement. Dat is in jouw geval niet gegaan zoals het moeten gaan en dat is erg jammer.

Ik heb het gesprek zelf niet gehoord, maar het is duidelijk dat het verhaal niet zo is overgekomen zoals het had gemoeten. Ik zie ook dat je met een andere collega hebt gesproken, naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend. Dat is gesprek is hopelijk wel naar wens geweest?

Daarbij is het uiteraard ook niet goed dat de informatie op de website zo onduidelijk voor je is gebleken. Ik heb zelf ook nog eens gekeken. Zoals ik het nu zie ik bovenaan de site de 4 opties voor Sim Only, waarbij daaronder wel vermeld staat dat de prijzen inclusief Compleet zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jflietstra en welkom hier op het Forum. Wat enorm naar om te horen dat het gesprek met mijn collega aan de telefoon zo moeizaam is verlopen. Natuurlijk mag je een goede uitleg verwachten als je je oriënteert op het verlengen van je abonnement. Dat is in jouw geval niet gegaan zoals het moeten gaan en dat is erg jammer.

Ik heb het gesprek zelf niet gehoord, maar het is duidelijk dat het verhaal niet zo is overgekomen zoals het had gemoeten. Ik zie ook dat je met een andere collega hebt gesproken, naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend. Dat is gesprek is hopelijk wel naar wens geweest?

Daarbij is het uiteraard ook niet goed dat de informatie op de website zo onduidelijk voor je is gebleken. Ik heb zelf ook nog eens gekeken. Zoals ik het nu zie ik bovenaan de site de 4 opties voor Sim Only, waarbij daaronder wel vermeld staat dat de prijzen inclusief Compleet zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jflietstra. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Is alles duidelijk geworden? Als er nog iets is dat ik voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer