Beantwoord

Simyo compleet

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 537 keer bekeken

Simyo compleet is beschikbaar voor KPN abonnees. Nu XS4ALL onderdeel wordt van KPN, wil ik graag weten wanneer simyo compleet ook voor XS4ALL abonnees gaat gelden.

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 January 2020, 20:24

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @bikerider , als klant van xs4all kun je dat beter aan xs4all vragen. xs4all is nog steeds een zelfstandig bedrijf.

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. XS4ALL is door een gerechtelijke uitspraak onderdeel van KPN geworden. Het lijkt mij dat het moederbedrijf bepaalt wat er gaat gebeuren. Vandaar mijn vraag hier.

Tot nog toe is alleen KPN mobiel met XS4ALL mogelijk als Compleet keuze zover ik weet. Pas als er daadwerkelijk KPN op de factuur staat zal voor de XS4ALL klant deze mogelijkheid bestaan. Een moderator zal dat moeten bevestigen, ik verwacht dat deze details nog niet bekend zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @bikerider, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zowel XS4ALL als Simyo zijn inderdaad onderdeel zijn van de Compleet voordelen. Je kan ze alleen niet los met elkaar combineren, je moet in ieder geval één KPN product hebben. Hoe dat in de toekomst eruit gaat zien is nog niet duidelijk, maar zodra daar meer informatie over komt dan zal je het vast wel ergens bij ons lezen! Voor nu is dat nog toekomstmuziek, waarvan het deuntje nog niet bekend is.

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!

Jammer wel, maar je antwoord is duidelijk.

bedankt!

Reageer