Beantwoord

Sinds enkele dagen slecht bereik

  • 24 April 2019
  • 9 reacties
  • 157 keer bekeken

Al lang maar nu sinds enkele dagen een zeer slecht bereik bij postcode ****** nr **.
Bellen met Apple 5 of Samsung S4 is bijna onmogelijk. 4G is niet beschikbaar.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 24 April 2019, 19:59

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ronaldkn, Wat lastig dat je sinds enkele dagen slecht bereik hebt thuis. Is dit alleen in huis of ook rondom je huis? Zou je de betreffende 06-nummers en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is met het bereik aan jouw adres.
Badge
Profiel aangepast. Hoop op een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ronald Kniep, Met de gegevens die je hebt ingevuld kan ik nog geen actie ondernemen. Ik mis je mobiele telefoonnummer en bijbehorend klantnummer. Het klantnummer van een mobiel abonnement kun je terugvinden in MijnKPN en op je facturen. Als je deze toevoegt in je forumprofiel kan ik uitzoeken wat er aan de hand is. Bij klantnummer mobiel kun je het mobiele nummer aanvullen.
Reputatie 7
Badge +19
@Ronald Kniep/ @Ronaldkn, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Heb gegevens ingevuld in het profiel, ontvangst nog altijd slecht.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ronald Kniep, Met de gegevens die je hebt ingevuld kan ik nog geen actie ondernemen. Ik mis je mobiele telefoonnummer en bijbehorend klantnummer. Het klantnummer van een mobiel abonnement kun je terugvinden in MijnKPN en op je facturen. Als je deze toevoegt in je forumprofiel kan ik uitzoeken wat er aan de hand is. Bij klantnummer mobiel kun je het mobiele nummer aanvullen.

@Ronaldkn/ @Ronald Kniep, In beide profielen heb je dezelfde informatie ingevuld. Met deze informatie kan ik je niet verder helpen. Ik mis nog steeds de mobiele telefoonnummers i.c.m. de juiste klantnummers die bij je mobiele abonnement hoort.
Ok in mijn profiel bij klantnummer nu ook mobielnummer ingevuld.
Zowel in huis als buiten slecht bereik.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Ronaldkn. Op jouw adres is geen storing, daarom wil ik het verder laten onderzoeken. Wil je daarvoor een korte toelichting van de problemen geven? Weet je nog wanneer de problemen zijn begonnen? Je kunt zowel binnen als buiten niet bellen en internetten via ons netwerk? Voor zover ik lees ervaar je de problemen alleen thuis?
Bellen is gesprek slecht te verstaan en valt vaak spontaan weg. Voor ontvangende partij klinkt hol en blikkerig. Maakt niet uit met welk type telefoon. Ook vrienden die op mijn adres bellen hebben last. Zowel binnen als buiten. Buiten aan voorzijde huis iets beter maar ook niet geweldig goed. 4G niet aanwezig wel 3G. Problemen op andere locatie niet aanwezig. Klachten al jaren maar is nu erger geworden sinds enkele weken.

Reageer