Beantwoord

Slecht bereik in huis en om het huis.

  • 11 June 2019
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Goedenavond, sinds enkele maanden hebben we zeer slecht bereik binnenshuis.
Het begon een half jaar geleden met het af en toe wegvallen van het gesprek, maar nu kan ik niet eens binnenshuis bellen en moeten we noodgedwongen naar buiten lopen waar het bereik net iets beter is.

Gesprekken vallen weg of zijn niet te verstaan.

We wonen in een woonwijk en hier zijn de laatste jaren ook geen grote bouwwerkzaamheden geweest.
Ik heb een iPhone 7 en mijn vriendin ook, tevens heb ik het ook geprobeerd met een iPhone 6.

Dit is zeer vervelend, zeker omdat ik en mijn vriendin alle 2 een bedrijf hebben waar we vaak voor moeten bellen of gebeld worden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 June 2019, 16:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Fredjev, Welkom op het forum. Lastig dat je sinds enkele maanden slecht bereik hebt in huis. Het betreft alleen het bereik rondom bellen of is het mobiel internet via 3G/4G ook niet goed? In huis is er ook niets veranderd qua isolatie of is dergelijks? Verder is je verhaal helemaal helder! Ik zoek graag voor je uit hoe het kan dat je sinds enkele maandag een slecht bereik ervaart. Zou je daarvoor je de 06-nummers aan je adres, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik opzoek naar de oorzaak en hopelijk kan ik je een oplossing bieden. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt toegevoegd?
Goedenavond, zojuist de gegevens aangepast.
In huis is de laatste jaren niks veranderd, behalve een likje verf.
Reputatie 7
Badge +19
Haha dat likje verf heeft natuurlijk enorm veel invloed op je bereik in huis! 😉 😛 Ik kan tot nu toe niet verklaren waarom je bereik in en om huis zo slecht is. Bellen wil bijna niet begrijp ik, maar het is mij nog niet duidelijk hoe het zit met je internetverbinding. Werkt dit wel met mobiel internet? Als ik dit weet, laat ik mijn collega's jouw vraag verder onderzoeken. Ze hebben meer zicht op het netwerk in jouw woonplaats dan wat ik heb.
Reputatie 7
Badge +19
@Fredjev, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Het was weekend,...
Maar heb ge probeert met mobiel internet een beetje op het internet te surfen, maar niet alles loopt soepel met het openen van pagina's, Op het werk heb ik hier geen problemen mee.

Dus zeg het maar, waar ligt het aan ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Fredjev, Ik kan het niet achterhalen, maar heb de informatie doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Ze gaan je vraag onderzoeken en zullen je binnen een week een terugkoppeling geven. Ook ik ben benieuwd waar het aan kan liggen. Houd je mij op de hoogte?

Reageer