Beantwoord

slecht bereik in huis met nieuwe iphone 7

• 28 juli 2018
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

ik had in huis altijd aardig bereik met mijn vorige iphones en HTC. Sinds ik nieuwe iphone heb is het waardeloos met 1 streepje max. tenzij ik bij de voordeur ga staan dan gaan we naar 2 streepjes. Het brengt herinneringen terug aan de T-mobile tijd van jaren terug. Ik woon niet in landelijk gebied en niet in de grensstreek. Het lijkt er meer op dat er een zendmast uit het grid is of dat ze deze lichting iphones met een waardeloze ontvanger hebben uitgerust maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Heb de telefoon een keer opnieuw gestart volgens de instructies op de site maar de rest is niet van toepassng qua controles die gaan uit van niet kunnen bellen. Mijn probleem is het ene streepje waardoor ik net wel of net niet kan bellen. Hebt u nog een idee wat ik kan doen voor betere ontvangst anders dan verhuizen of te bellen vanuit de voortuin? Alvast dank.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 31 juli 2018, 09:14

Prima! Ik hoop van harte dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Als het abonnement via je werkgever loopt, zal het ook een zakelijk abonnement betreffen. Dan kun je je denk ik beter melden op ons Zakelijk Forum.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @crizzy294 Dat is natuurlijk erg jammer en ik ga graag samen met je kijken hoe het precies zit. Nu geef je aan dat het met je vorige toestellen beter was dan met je huidige iPhone7. Zou je nog eens willen testen hoe dat nu is? Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel stopt. Op die manier kunnen we uitsluiten of het aan je toestel ligt. Voor de volledigheid ben ik ook wel nieuwsgierig wat er gebeurt als je een andere KPN-simkaart in je iPhone stopt.

Mocht dat nu allemaal niet helpen, dan kijken we uiteraard verder. Ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
hallo Bart. Ik heb mijn oude iphone erbij gepakt zelfde euvel, 1 streepje. Ik ga het eerst via mijn werk proberen het abonnement loopt via mijn werkgever. Bedankt voor de eerste aanzet. Mocht het niet lukken dan weet ik het forum te vinden
Reputatie 7
Badge +20
Prima! Ik hoop van harte dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Als het abonnement via je werkgever loopt, zal het ook een zakelijk abonnement betreffen. Dan kun je je denk ik beter melden op ons Zakelijk Forum.

Reageer