Beantwoord

Slecht bereik Kpn mobiel ( regio arnhem)

• 12 november 2017
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Badge
Sinds al 26w valt me op dat me kpn mobiel abb sim only de bereik echt slecht is ( eigen toestel iphone s5 32gb)

Ergste is als ik telefonisch gebeld word dat ineens de verbinding weg valt ( geen service) tekst staat.

En dat het weer duurt dat ik bereik heb
Dan bel je de beller op, zeg je slecht bereik kpn sorry.

Maar meeste wat ik baal door juist slecht bereik moet ik wel abb koste dokke
Als de bereik ook nog het waard was Dat je plezierig beld dat valt tegen nu.

Wie heb ook zo problemen mee op de postcode regio 6823

Is een ramp.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 20 november 2017, 15:30

Dat kan ik me goed voorstellen! Ik heb jouw locatie via ons systeem bekeken en je zou daar ( op 3g binnenshuis na ) goed bereik moeten hebben. Ik begrijp ook dat je het toestel al meerdere keren herstart hebt.
Ik heb hiervoor zojuist een melding gemaakt bij netwerkbeheer. Zij gaan jou binnen 5 werkdagen terugbellen . ( houd er rekening mee dat ze afgeschermd bellen. )
Ik hoop dat ze een passende oplossing voor je hebben

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Lilien123. Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie. Vooral omdat het ( als ik het goed lees ) eerst wel goed was.
Gebeurt dit binnen of buiten? En weet je ook of anderen er ook last van hebben? Is je internetsnelheid wel goed?
Badge
Ik weet niet van me buren of zo, maar valt mij op. Is best irritant zkrs als je in gesprek ben met hulpverleners.

Dat je ineens weg ben of belastingdienst ect.

Dat zijn wel de seriuees telefoontjes. Als ze inedns niks horen kijken ze vaak dat je ophang. Wat niet zo is.

Is binnen en buitenhuis

Ik heb meerder malen me iphone op nieuw opgestart maar nee daar lig niet aan

Is de bereik
Ik woon geitenkamp arnhem
6823kh nr 93
Badge
Vandaag 12x (geen service) zowel binnen als buiten baal hiervan ?
Reputatie 7
Badge +18
Dat kan ik me goed voorstellen! Ik heb jouw locatie via ons systeem bekeken en je zou daar ( op 3g binnenshuis na ) goed bereik moeten hebben. Ik begrijp ook dat je het toestel al meerdere keren herstart hebt.
Ik heb hiervoor zojuist een melding gemaakt bij netwerkbeheer. Zij gaan jou binnen 5 werkdagen terugbellen . ( houd er rekening mee dat ze afgeschermd bellen. )
Ik hoop dat ze een passende oplossing voor je hebben

Badge
Ik ben nu wel beetje klaar mee zou terug gebeld worden, door heer, deze bood opties.

Gevolgens niks van waar.
Moet voor klote abb goud betalen voor een netwerk van niks??
Loze beloftes

Ik blijf in protest tegen deze notas

Tot er een oplossing is. Gezien in het oude jaar beloftes gemaakt zojn niet waar maken

Is het mij recht om hier tegen in te gaan
Ik leid hier schadd onder.
Reputatie 7
Badge +18
Dat klinkt niet goed, Lilien. Het spijt me zeer dat je nog steeds instabiel ontvangst hebt.
Je bent uiteindelijk wel gebeld toch? Wat is er in dat gesprek verteld?

Reageer