Beantwoord

Slecht bereik mobile telefoon

• 14 mei 2017
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo allemaal.
Van af 2010 heb een mobiel abonoment van kpn nooit broblemen gehad tot 5 weken geleden. Toen ik werd gebeld en ik opnam kon de persoon mijn niet horen maar ik haar wel. Nou dacht ik het zal wel tijdelijk zijn. Of het licht aan het gebied waar ik woon. Maar dat lijk mij niet ik heb het overal waar ik ook ben. Ben niet te verstaan of te horen. Ik heb op dit moment 4 strepjes.
Wat kan het zijn en opgelost worden

Met vriedelijke groet Edwin
icon

Beste antwoord door Paul_ 22 mei 2017, 09:11

Hoi paul.
ik heb inmiddels mijn telefoon gereset.
Het is wel iets beter geworden ik ben wel te verstaan maar val nog vaak weg tijdens gesprekken. Wat kan ik nu nog doen!

Zit er nog garantie op jouw telefoon? Of heb je je toestel verzekerd? Dan kan je 'm het beste ter reparatie aanbieden. Veel meer opties om dit probleem op te lossen heb ik eerlijk gezegd niet.

Ik weet niet hoe lang je dat toestel al hebt maar anders kan je ook nog erover denken om een nieuw/ander toestel aan te schaffen. Indien je je abonnement kan verlengen kan je eventueel een nieuw abonnement met toestel nemen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Edwin, welkom op het forum. Goed dat je het hier meldt. De meest voor de hand liggende optie zou zijn dat het aan het toestel ligt. Jij kan de ander wel goed horen maar zij jou niet. Dat zou zomaar aan de microfoon kunnen liggen.

Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel willen testen? Dat weet je snel genoeg of het aan het toestel ligt. 🙂 Laat je weten wat de uitkomst is?
Hoi paul
Ik heb inmiddels miin simkaart in een andere telefoon gedaan en dat werkte wel goed.
Alleen wat ik raar vind is als ik via whats app bel ben ik wel goed te verstaan hoe kan dat dan !!

Met vriedelijke groet Edwin
Reputatie 7
Badge +24
Dan weten we in ieder geval dat het aan het toestel ligt. Dan kan het nog de software zijn of de hardware. Aangezien je via Whatsapp wel te verstaan bent zou het best de software kunnen zijn. Heb je het toestel al eens helemaal gereset? Dat lijkt me niet onverstandig. Vergeet dan niet eerst een back-up te maken. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hey Edwin, heb je nog een reset van het toestel kunnen doen? Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag. 🙂
Hoi paul.
Het is wel iets beter geworden ik ben wel te verstaan maar val nog vaak weg tijdens gesprekken. Wat kan ik nu nog doen!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi paul.

Zit er nog garantie op jouw telefoon? Of heb je je toestel verzekerd? Dan kan je 'm het beste ter reparatie aanbieden. Veel meer opties om dit probleem op te lossen heb ik eerlijk gezegd niet.

Ik weet niet hoe lang je dat toestel al hebt maar anders kan je ook nog erover denken om een nieuw/ander toestel aan te schaffen. Indien je je abonnement kan verlengen kan je eventueel een nieuw abonnement met toestel nemen.

Reageer