Beantwoord

Slecht ontvangst op werklocatie

  • 16 July 2019
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Op het werk heb ik zeer slecht bereik Op de werkvloer gaat het wel, maar op andere plekken in het gebouw is er geen signaal Collega's die andere providers hebben, hebben wel een goed signaal
Als dit niet verbeterd kan worden wil ik graag mijn telefoon afbetalen en het abonnement opzeggen

Mvg, Otto
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 July 2019, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @OttoPa65, welkom! Vervelend dat het niet overal in het gebouw werkt! Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Wij garanderen het bereik inpandig niet, omdat er teveel externe factoren, zoals coating op de ramen, veel gebruik van beton etc. zijn waar wij geen rekening mee kunnen houden. Als een andere provider wel goed bereik biedt, snap ik dat je over wilt stappen.

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en zou je in de 'persoonlijke opmerkingen' het adres van het werk willen zetten? Dan kijk ik met je mee naar de mogelijkheden.
Gedaan !

Alvast bedankt voor de hulp
Mvg, Otto
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem! Volgens onze dekkingskaart zie ik inderdaad dat er geen bereik is op die locatie. Je kunt hierover een klacht indienen met het verzoek of je zonder afkoopsom over mag stappen. Mocht dit niet gehonoreerd worden, dan kan je ook met afkoopsom weg. Die bedraagt in jouw geval zo'n 660 euro. Dat lijkt me niet per se heel wenselijk. Laat je me weten of ik een klacht voor je in moet dienen hierover?
Hallo Marcia,

Van mij mag je een klacht indienen Toch wel prettig om overal je foon te kunnen gebruiken
Bedankt weer en ik hoor het wel

Mvg, Otto
Reputatie 7
Badge +30
Dat snap ik heel goed! De klacht is bij dezen ingediend. Je krijgt een bevestiging per mail en sms. Als het goed is, krijg je binnen vijf werkdagen bericht! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
De mail heb ik al gehad
Vriendelijk bedankt voor de goede hulp !!

Mvg, Otto
Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat we helaas geen gehoor aan je verzoek hebben kunnen geven, heel spijtig om dat te lezen! Je kunt eens kijken of je op jouw locatie VoWifi kunt gebruiken. Dit is bellen via Wifi. Hopelijk kan je daar op je werk mee uit de voeten!
Hallo Marcia,

Ik hou het wel 2 jaar vol
Bereik is slecht, service KPN is goed !

Bedankt voor de hulp....

Mvg Otto