Vraag

slecht te verstaan gesprek

• 25 mei 2018
  • 3 reacties
  • 306 keer bekeken

Hallo , had een NTC one waar het laatste half jaar een probleem was dat als er een gesprek binnen komt dit na 30 sec steeds slechter te verstaan was het gaat dan met horten en stoten.
nu een nieuwe Huawei p8 lite gekocht en dit is hetzelfde probleem .
zou dat aan simkaart kunnen liggen ?
als ik thuis binnen of buiten op balkon sta 2 e verdieping maakt niet uit .
Dekking gebied is ook goed op kaartje .
Heb een Telfort abon. dat gaat toch over netwerk KPN dacht dat er geen beter was .

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Je kan sowieso even proberen een andere SIM aan te vragen (geen idee hoe moeilijk Telfort daar mee is). Verder denk ik dat je het beste bij Telfort kan vragen wat je er aan kan doen.

Die 30 seconden is wel opmerkelijk voor bijvoorbeeld VoIP maar dat zou niet aan de orde moeten zijn bij mobiel bellen.

Robin
Reputatie 7
Badge +14

Hey schijndel100, welkom terug op het KPN forum 🙂 Ik vind een SIM wissel in jouw situatie wel een goeie optie. Ik kan er zo niet de vinger opleggen wat er precies misgaat. Ook Telfort doet daar hier niet zo moeilijk over. Ik kan dat helaas niet voor je doen, je kunt je vraag stellen aan de collega's van Telfort op deze pagina: Telfort forum .

Ik zal uitleggen wat al gedaan , nieuwe simkaart Telfort erin probleem hetzelfde . Terug met de telefoon Huawei p8 lite naar Coolbleu die perfecte service geven en willen het probleem oplossen een nieuwe telefoon weer Huawei P smart en doet het thuis ook weer storen.
Toen simkaart geruild met mijn vriendin haar telefoon met KPN abonnement een samsung S8
toen was het omgekeerd we dachten dus het ligt aan abonnement omdat bandbreedte Telfort minder is dan KPN .
Nieuw abonnement afgesloten bij KPN en nog hetzelfde.
Maar ik denk dat ik probleem gevonden heb een maand geleden is er monteur geweest van KPN omdat er problemen waren met weg vallende WIFI die een WIFI versterker geplaatst .
Afgelopen donderdag weer monteur geweest KPN voor slecht bereik en WIFI alle contacten van bedrading gecontroleerd modem vernieuwd was 8 jaar oud nu een V 10 en tV ontvangen VV was een oud beestje.
volgens monteur waren er verkeerde instellingen WIFI versterker de boos-doener en modem.
Maar dat was ook nog niet opgelost een dongel gekocht en op laptop geplaatst en opgelost .
Nu het probleem met onverstaanbaar gesprek met mobiel nog steeds niet opgelost was.
Heb ik zonet tijdens een gesprek de WIFI versterker stekker er uit stopcontact gehaald , en nu was het gesprek wel goed verstaanbaar.
Ik kijk het nog even af en ga dan wel even contact opnemen met KPN hierover en hoop dan iemand aan de lijn te krijgen die het begrijpt.

Reageer