Vraag

Slechte 4G ontvangst

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn nummer laten portieren van T mobile naar KPN maar heb veelal een slechte 4G dekking. De ene keer prima, de andere keer zelfs 3G. Ik maak gebruik van een Apple IPhone 7. Wat is er aan de hand?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag Arnoud-66. Welkom als nieuwe klant, maar wat een vervelende start zo. Ik kijk graag even met je mee. Kun je me iets meer vertellen? Als eerste: waar heb je hier last van? Is het op één specifieke plek, je eigen woning bijvoorbeeld? Of ervaar je dit overal? En dan wil ik ook graag weten of je verschil ervaart tussen bereik binnenshuis en bereik buitenshuis? Over je toestel: heb je deze al lang of is deze helemaal nieuw?

Ik wil ook graag enkele gegevens van je hebben, dan kan ik meekijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Arnoud-66 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik kijk uiteraard nog steeds graag met je mee, dus als ik iets voor je kan doen lees ik het graag.

Reageer