slechte service

• 16 november 2014
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

heb sinds een jaar of 8 altijd abonnementen van kpn gehad. toestel altijd verzekerd. gister mijn galaxy s4 weggebracht voor reparatie en een nokia meegekregen ( eentje uit het jaar 1200) waar ik natuurlijk niet de dingen mee kan doen waar ik voor betaal. ik vind het niet meer dan redelijk dat je een toestel mee zou krijgen waarbij je van de zelfde service gebruik kan maken, waar je elke maand voor betaald (4g internet, navigatie enz enz). zeker aangezien ik mijn telefoon ook nodig heb voor mijn werk 

hoop hier enige reactie van kpn hier over te krijgen

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Vervelend dat je toestel defect is geraakt! Ik kan je helaas niet van een ander leentoestel voorzien maar geef je wel graag meer informatie over de specifieke service verzekering die je hebt afgesloten. Zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer willen sturen? 

Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor de gegevens! Ik zie dat je een toestel Service Schade verzekering hebt. Gedurende het herstel kan je via de winkel een leentoestel ontvangen. Het kan wel zijn dat dit geen gelijkwaardig toestel is maar een eenvoudig toestel zodat je bereikbaar blijft. Mocht het toestel vanwege schade vervangen moeten worden, dan krijg je een nieuw toestel van hetzelfde type terug. Wanneer deze niet leverbaar is, ontvang je een gelijkwaardig ander toestel. 

Reputatie 5
Badge +6
Ik kan je helaas niet tegemoetkomen in de kosten van het abonnement maar kan je verzekeren dat we er alles aan doen het toestel zo snel mogelijk weer bij je terug te krijgen.

Al1 zou je wel verwachten dat je dan een toestel krijgt waar je wel gebruik kan maken van hetgeen waar jevoor betaald, en aangezien ik veel gebruik moet maken van mijn 4g internet voor mijn werk, is het wel erg makkelijk als je een leentoestel krijgt waarbij je hier ook gebruik van kan maken. en als dat niet mogelijk is, zou een eventuele financiele compensatie voor de niet gebruikte mb's wel op zijn plek zijn.

Reageer