slechte service KPN

• 2 november 2013
  • 1 reactie
  • 4154 keer bekeken

Ik ben al decennia klant bij KPN. In 2010 is er al iets vervelends gebeurd, een stalker kon gewoon mijn abonnement beeindigen. Dit is opgelost door KPN maar ik heb wel een maand zonder telefoon en internet gezeten. Naar aanleiding van de aanbieding om "compleet" te worden, heb ik besloten om alle producten bij KPN onder te brengen en ook digitale televisie bij KPN te nemen. Alles op 25 oktober telefonisch geregeld met mevrouw G. M van de KPN. Ook mobiel abonnement overgezet en een Iphone 5 S gold besteld. Deze zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Ik kreeg echter een berichtje dat de telefoon later geleverd zou worden. OK, vandaag was de grote dag. Maar helaas had de KPN een verkeerd huisnummer genoteerd op de bestelling en stond de koerier bij de buren op de stoep. Hij belde naar mijn mobiele nummer en ik heb de koerier ook gesproken. Hij beschikte over mijn paspoortnummer en alle andere gegevens maar helaas kon hij  de telefoon niet afgeven omdat er een verkeerd huisnummer op het pakje stond. Ik gebeld naar de klantenservice, opnieuw opdracht geven om het pakket op het juiste huisnummer af te leveren leek mij niet zo ingewikkeld. Maar nee mij werd te kennen gegeven dat ik maar opnieuw een mobiel abonnement moest bestellen. Ik werd ongeinteresseerd en klantonvriendelijk te woord gestaan. Meedenken hebben ze niet van gehoord bij de klantenservice. Ik kon nog een ander nummer proberen 0800-0105, zo gezegd zo gedaan. Zelfde ervaring een chagrijnige mevrouw aan de lijn. Nee je bestelt maar een nieuw abonnement werd mij gezegd en prompt ontving ik een email dat mijn bestelling geannuleerd was. Hoezo ik had helemaal niets geannuleerd. Ik naar de KPN winkel. De medewerker daar stond mij wel vriendelijk en fatsoenlijk te woord maar kon het probleem niet voor mij oplossen omdat de bestelling telefonisch was verlopen. Ik heb hem mijn verhaal gedaan en hij zei dat het onzin was dat ik opnieuw een bestelling moest plaatsen. Ze konden gewoon de koerier opdracht geven om opnieuw de bestelling te leveren maar dan wel op het juiste huisnummer. Ik moest nog een keer bellen. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas zelfde resultaat als eerder vandaag. Je moet opnieuw bestellen. Want de bestelling was door de koerier geannuleerd. Hoezo, ik heb geen contract met de koerier maar met KPN hij kan mijn bestelling niet annuleren want hij is geen contractspartij van mij. De annulering zou pas over 5 werkdagen verwerkt zijn waarna er een nieuwe bestelling kon worden geplaatst. De betreffende telefoon zou dan pas weer over 3 weken beschikbaar zijn!!! Hoezo, de koerier heeft mijn telefoon!!! Ben zeer teleurgesteld in de KPN. Ben al decennia klant maar meedenken en een klantvriendelijke oplossing bedenken ho maar. Trouwe klanten in de kou laten staan, KPN doet het gewoon.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Bij een nieuwe abonnement zal de koerier van Reviva het pakket alleen kunnen afleveren bij de contractant zelf. Wanneer het verkeerde adres is opgegeven en de contractant niet aanwezig is op het adres zal de bestelling geannuleerd worden.

Hoe vervelend het ook is, de enige oplossing op dat moment is om een nieuwe bestelling te annuleren.

Reageer