slechte service KPN

• 30 maart 2013
  • 10 reacties
  • 7258 keer bekeken

https://www.klachtenkompas.nl/kpn/slechte-service-kpn

KLACHT

Ik heb in December 2011 een 2 jarig KPN abbonement afgesloten in combinatie met een Sony Ericsson Xperia Arc S en met een Kpn zeker service verzekering.
Na 1 maand liep dit toestel vast en deed niks meer heb hem toen ter reperatie opgestuurd en ben hem 4 weken kwijt geweest uiteindelijk is hij toen geswapt ! (nieuw binnenwerk)
In Oktober 2012 was hij weer vastgeslopen zelfde klacht als in januari 2012 hij ging niet meer aan . toestel weer opgestuurd en was hem 2 weken kwijt. uiteindelijk hebben ze het toestel geruild . toen was al bekend dat het toestel niet meer in de winkel verkocht werd.
Vrij wel vanaf het beging vertoonde dat toestel kuren ! het beeld bibberde bij het typen , hij bleef paginas op internet verversen , sloeg alles op op het klembord en sloeg vaak vast en nog meer klachten . op de lader waren de klachten nog erger!! Afgelopen Maart 2013 heb ik hem ter reparatie opgestuurd dit keer was ik hem 1 week kwijt maar hebben ze alleen een software update uitgevoerd . Toen ik hem die avond instaleerde vertoonde hij gelijk weer dezelfde Klachten. Dus zaterdag 23 maart 2013 heb ik hem weer gelijk laten opsturen.
Toen werd er verteld door een medewerker in de kpn winkel te oosterhout dat ze het toestel niet meer zouden nakijken en me gelijk een geldbedrag zouden geven of een opvolger (nieuw toestel) omdat dit al de 4de reparatie is.
Hij is nu nog steeds bij het reparatie centrum en ben er inmiddels achter na heel wat telefoontjes waar ik ook erg klantonvriendelijk geholpen werd! telefoon gewoon ophangen enz. dat hij weer geswapt is. Dit vind ik raar omdat het toestel niet meer gemaakt word en ik recht had op een ander toestel. me batterij en lader zijn in heel deze periode niet nagekeken. !!
Volgens het Juridische Loket is dit een brutte manier van handelen. En kan ik me abbonement laten ontbinden omdat ze me tijdens de reparatie ook geen vergelijkend vervangend toestel hebben aangeboden en ik deze periode toch me abbon heb doorbetaald.
Als ik al de reparaties ga rekenen kom ik op 8 of 9 wkn reparatie tijd, waarin ik geen leentoestel had of 1 maar die niet vergelijkend was met wat ik had dus echt niks mee kon.
Ik voel me Door KPN niet serieus genomen en van kastje naar de muur gestuurd.
klantenservice zijn erg bot.
Kan ik mijn abonnement niet laten ontbinden?? KPN beweert van niet kan het alleen afkopen maar ik heb nu zoveel ellende ermee. 

10 reacties

Nu word het nog mooier!!! Ik bekijk mijn reparatieupdate bijwww.e-repair.nl zie dat mn toestel idd geswapt is en zie ook al een nieuw imei nummer! Maar omdat ik het niet zo vertrouw typ ik dit imei nummer ook in bij www.e-repair.nl tot mn grote verbazing zie ik dat hij dinsdag 12 maart 2013 terug is gekomen van reparatie en zaterdag 16 feb 2013 weer opgestuurd is tot vrijdag 22 febr 2013 uiteindelijk is dit toestel ook geswapt
351870******** is het imei nummer! ik heb fotos gemaakt hiervan.

Reputatie 7
Badge +11
Beste just_me_1979,

Zoals ik je heb aangegeven via een bericht pakken wij dit aanstaande dinsdag na Pasen voor je op.

Om hier zo spoedig mogelijk mee aan de gang te gaan op dinsdag vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, het betreffende mobiele nummer en een bereikbaarheidsnummer toe te sturen. Indien mogelijk ook graag het reparatienummer welke je hebt ontvangen van e-repair.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 6
Badge +2
1e keer opsturen. Nieuw binnen werk.

2e keer opsturen. Toestel omgeruild.

3e keer opsturen. Software update.

4e keer opsturen. Toestel omgeruild.

Dit klinkt niet echt als een wanprestatie waardoor je een contract mag ontbinden toch?

Dat je een leentoestel kreeg die alleen kan bellen en smsen is idd vervelend. Dit staat echter opgenomen in de algemene voorwaarden van de zeker mobiel service die je waarschijnlijk hebt. Ook geen rede voor ontbinding helaas.

Ik heb van het begin af aan pech! 

en ze swappen hem alleen met een oude gerepareerde kapotte telefoon.

ik vind dat echt geen normale gang van zaken nee.

dan mag je bij een 4de reparatie wel een nieuw ander toestel eisen.

heb me rechten ook nagevraagd voor ik het op internet plaats bij consumentenbond,kassa,trosradar enz.

2x een swap! en dat is echt geen nieuw binnenwerk! dat zijn gebruikte toestellen.

ff ter info

Reputatie 4
Badge +2
Beste just_me_1979,

Ik zie op KlachtenKompas dat de kwestie inmiddels is opgepakt door mijn collega's van CMT. Ik wil je adviseren hun reactie af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Is er ook  bekend hoe lang ik moet wachten?

Want me abbonement tikt namelijk gewoon door .

Reputatie 4
Badge +2
Over het algemeen worden dit soort cases door CMT redelijk vlot afgehandeld. Met het doortikkende abonnement zal rekening worden gehouden.

M.v.g,

Jemy

zit nu alweer bijna 2 weken zonder toestel.(vorige reparaties niet meegerekend)
het geswapt toestel wat jullie nu voor me 4de reparatie hebben gebruikt is al 2 x gerepareerd . en uiteindelijk geswapt.
ik ga niet voor een 2 de handse betalen.
heb al heel wat ellende achter de rug met me sony.
eis daarom een ander toestel.
Heb ervoor me iphone 3gs ingeleverd en met een goed gevoel voor 24 mnd een abbon met verzekering afgesloten.
heb gekeken wat me sony nieuw kost nu en wat een iphone 4 kost. en deze prijzen liggen wel redelijk dicht bij elkaar.
ik vind dat jullie me daar dus wel in tegemoet mogen komen en dan praat ik nergens meer over.
anders zou ik graag me abbon willen ontbinnen wil ik geen gebruik meer maken van jullie diensten want ik betaal tenslotte maandelijks netjes me abbon en jullie doen me tekort,

met vriendelijke groet

Ik zie dat je klacht bij Klantenreacties ligt. Ze proberen je binnen 5 werkdagen te bereiken. Excuses voor het ongemak. ^LH

ja en weer 5 werkdagen??? dat meen je toch niet??

mag hopen dat me abbonement dan ontbonden is.

Ik krijg steeds meer een onderbuik gevoel van jullie.

dit voelt niet fijn

heel me vertrouwen in kpn is kwijt,

Reageer