Slechte service leidt tot opzegging

  • 8 November 2019
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

2,5 maanden geleden een claim gedaan bij toestelverzekering, eerst krijg een een telefoon opgestuurd die het niet doet weer bellen naar klantenservice, weer een “nieuwe” opgestuurd gekregen!

Ik stuur 2 phones terug maand later krijg ik een rekening van 1000 euro voor een “niet geretourneerde telefoon”. Ik weer uren bellen met klantenservice om dit op te lossen, alle bewijs opgestuurd, dit moet nu via KPN afgehandeld worden NIET DUS! Einde van de maand weer zelfde rekening opgestuurd gekregen.

Gister krijg ik een sms dat ik ik achter loop met mijn factuur en die moet betalen anders wordt mijn Abo geblokkeerd, nou weer 2 uur aan de telefoon met klanten service 100x doorverbonden en toch werd er niks gedaan! Enigste wat een me kan vertellen is om te “Hopen” dat het verwerkt word en het niet word Afgesloten of het bedrag van 1000 euro ergens vandaan toveren! Vanochtend wakker geen service niks! En klantenservice wilt dat ik 1000 euro betaal om het vervolgens terug te krijgen🙃 

 

Nou ik heb maar meteen gevraagd wat de kosten zijn om mijn abo stop te zetten want dat gaat hem verder niet worden

 

MEEST WAARDELOZE SERVICE OOIT


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi heel ontevreden, welkom op het forum. 

Ik schrik hier ook wel van als ik dit zo lees, ook bij mij komt het gek over om je eerst te vragen om € 1000.- over te maken. 

Ik verdiep me hier graag in. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dankjewel. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Gaat u gang

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor de gegevens. Ik zie wel dat er een bedrag terug is gestort. Komt het goed uit om even met elkaar te bellen om dit duidelijk te krijgen? Dinsdag in de middag/avond?