Beantwoord

Sms blokade opheffen

  • 22 January 2019
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Hallo,

ik heb een sms blok op mijn telefoon, en heb de opheffing al gedaan bij “payinfo” maar tot heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van.
zou ik hier mee geholpen kunnen worden?

mvg
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 January 2019, 08:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Iljay9297161718. Welkom op het forum! Wat vervelend dat deze blokkering nog steeds niet is opgeheven. Ik zal voor je uitzoeken of ik vanuit deze kant iets kan betekenen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, laatste drie cijfers van het rekeningnummer (in het persoonlijke opmerkingenveld) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hoi @Vikash,

zojuist heb ik al mijn gegevens aangepast.
ik hoop dat wat er staat voldoende is?

mvg
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb het zojuist voor je nagekeken en er zijn geen blokkades vanuit onze kant. Het zou dus mogelijk moeten zijn. Mocht het toch niet werken dan zou ik je willen vragen om het nogmaals te controleren via de Payinfo.nl pagina. Ik hoor graag van je of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Beste @Vikash

tot heden lukt het nog steeds niet.
Zijn er nig andere mogelijkheden?

mvg
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat het nog niet gelukt is. Je kan dan het beste langs een KPN Winkel gaan met het toestel. Dan kan een collega samen met jou uitzoeken hoe we dit kunnen verhelpen.

Reageer